onsdag




Hemma från dagens dos av skoooola. öh. okej. Snart, snart typ ganska så snart ska jag ta tag i mina läxor som måste göras. Har typ ingen motivation för tillfället, plus att jag inte vet vilket gymnasium jag ska söka in på...men hmhmmm....ORKAR INTE MED DET DÄR.
Varför snackar jag alltid om skolan? Så jäkla tråkigt egentligen! Men ni får säga vad jag ska babbla om liksom om ni vill höra nåt speciellt. hööhöh. alla ba men va? vad snackar du om, elin? Och jag ba men va? vad snackar ni om? Och sen ba slutar det med att alla ba ÄÄÄSCHHH! precis så. ja.

Förövrigt så kan jag ju berätta att jag sitter och lyssnar på Tina Turner. MAN BA WAOAOA GUNG GUNG! fett härligt ju. Vill ha vår och sommar!!!!!!!! nuuuu! Vara ute och göra massa roliga grejer! Men det kommer väl som småning om, antagligen. Om typ några miljontals år bara. MEN DET ÄR LUGNT. asså tänk att man gick ut nu och så ba va det fett varmt och ljust och åååhheeee. det skulle inte sitta fel! nä. nu måste jag bege mig mot köksbordet och skolböckerna.

• tio minuter senare.
okej. nu blev det lite panik. nu har det där brevet "gymnasieantagningen" kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eehehHEHHEHEhehheHHE detta känns så himla bra!!!!!!!!!!!!!



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0