måndag och skola imorgon



1. Linda på Tully's i lördags :))
2. Fanny och Linn när vi bakade chokladbollar idag!

Denna dag har spenderats med Fanny, Linn och Felicia. Vi chillade hemma hos Linn hela dagen. Bakade, snackade och spelade frågespel! Haha, det va riktigt kul när vi körde det där spelet. Vi skulle typ läsa frågorna så snabbt som möjligt och det gick helt åt pipsvängen vid vissa tillfällen..hehhehe! Eller hur Fanny? :P Men iallafall, imorgon är det dags att knata till skolan för första gången på ett bra tag. Känns väl sådär! Börjar 8.10 också....man ba yes! Men men....what to do? Ska försöka gå och lägga mig rätt tidigt så mina klasskamrater slipper träffa en zombie imorgon................HAHA DÄR VAR DU ROLIG, ELIN. JARÅÅ! Nejmen. Hoppas ni har jaft en sooooft måndagskväll. Själv har jag stekt pannkakor för hela familjen (det tog typ 40 minuter. dom tog slut på 5. jäkla matvrak man lever med...) haha. Efter det har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik också sååeååeåe...Men nu ska jag stänga av här! Godnatt alla!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0