året som har gått



I början av året började jag fota "vattenbilder". Har inte gjort det på jättelänge nu....får nog ta och testa lite mer någon dag!



Lockade håret någon dag då jag var sjukis. alla ba JAHAAA intressant. jag vet.



Jag och vännerna kollade på melodifestivalen en kväll. Alla somnade efter 5 minuter....hööhööhh skämt åsido!



Försökte vara cool och ta outfit bilder. det gick ju som det gick.....



inte så bra ne....



var ute på iskalla promender. Här var jag med Linda, Jonna, Kayla och Maja! :)



Köpte ett par fjäderörhängen....har typ aldrig använt dom....inte bra!



Var på bio med Petra, Linn och Stella (stella är fotografen här) :P



Var ute med Yassin, Molly och Linn! Vi gick ut och käkade ben and jerry..?



Tjejmiddag hos Tova! Jättemys! :)



åkte till Varberg och fick även en jättefin födelsedagspresent! Nämligen ett nytt objektiv! Hur bra som helst :)



Kollade på körsbärsträden i kungsan med Molly, Petra och Yassin!



chillade i vårsolen!



Var i tanto med ett gäng och hade det gött!



gick på Hammarbymatch med Jonna och Linda. DET ÄR BAAAAAAJEN SOM ÄR LAGET!



tog närbilder på mitt öga.....



köpte mig ett par levi's!



skooooooooooooolavslutning!



hälsade på i varberg igen. Lynn och Lalles katt Peg!



var på storsjöcupen i östersund!!!!! kuuuulllll som sjuttan! :D



mina snygga lagkamrater i östersund ;)



tralalla allting rullade på :D



packade väskan inför Frankrike!!!!!!!!!!



var i Frankrike i två veckor tillsammans med....



..dessa två SUPERBRUDAR! åh gud va roligt allt var! hur härligt som helst!



Fick min iPhone 4 och började ta massa bilder med den! Njöt av sommarlovets sista veckor!



hade det chill på zinken och var ännu mer i varberg!



firade Linda!!!!!!!!!!!!!



knäppte denna sjukt fina bild på Jonna en dag!



Firade Molly!!



tog ut min tandställning! vilken befrielse alltså...



gjorde om min fotovägggggg



var ute en hel dag och fotade med Jonna och Linda



fick hem gymnasieguiden och fick lite smått panik (har fortfarande ingen aning vart jag vill gå. KÄNNS TOPPEN!)







Sen kom jul och nyår och allt sånt! En sjukt osammanhängande tillbakablickning (HAHA. tillbakablickning?! kan man säga så???) på detta året iallafall. Hann inte alls få med allt jag hade velat visa, men då hade denna grejen blivit hur lång som helst!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0