försvinn nedrans hals!




Tjena! Andra nationella avklarat idag! Hur gick det för er? (alla ba öh? men ändå!!!) För mig tror jag att det gick ganska bra. Valde den där "När tiden stannar"....men aja det blev väl helt ok! Efter det hade vi bara lunch och sen hemkunskap i typ två timmar. Så det va ändå fett chill :)
Har ont i halsen också...JÄRNSPIKAR OCKSÅ! Ska sitta blixtstilla hela kvällen och kolla på DUMDUMDUM.... GOSSIP GIRL!!!!! Är fett sugen på att kolla på det. Så det får det bli. Och dricka massvis med te. Jag vägrar att va sjuk när vi ska till Romme på måndag. Det får liksom inte hända. Även om jag blir det SÅ SKA JAG ÅKA. då vet ni det...
/Elin

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag valde hej du tonåring 2050!! Vi får snacka om nationella sen !

2012-02-09 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0