mini

När jag kom hem idag började jag bläddra i gamla fotoalbum som vi har här hemma. Hittade några roliga bilder :)




HAHHA okej här har vi första bilden. Farfar, pappa och farmor där bak. Och sen har vi  min bror Harald, jag och min syster Johanna där fram. Asså kolla in mitt fejs. Måste ha varit världens jobbigaste unge....!
Här på bilden befinner vi oss i Sveg, som ligger i Härjedalen, på trappan utanför farmor och farfars hus :)





Ni ser ju själva....helt galen! Passade ändå rätt bra i lugg, eller hur?!?!?





Outfiten alltså....hett!! Med fiskespöet i högsta hugg också! ÄKTA FISKARE!





Världens finaste mormor och så lille jag i Varberg!





Jag, Johanna och Harald i Grekland! Hittade gosigaste kattungarna som vi döpte till Salt och Peppar :P




DoM tRe PuNdArNa !!!




Sist en bild på mig och pappsen i Grekland :)))))

/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

Du va en sån unge som ingen orkade vara med HAHAHAHAHAH usch du va säkert fett irri! Herre min skapare

2012-02-08 @ 18:18:35
URL: http://lindahej.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh herre vad söt du var!

Hahaha asso léendet på de första bilderna, samma på alla. Hur söt som helst!!

2012-02-08 @ 20:58:11
URL: http://majadude.blogg.se/
Postat av: linn

Asså hahahaha första bilden fyfan va söt! Dör på byxorna och huvudbonaden xD ser ut som en liten skit unge fast det e inte så konstigt eftersom du umgicks med mig! <3

2012-02-12 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0