söndag



Linda åkte hem härifrån nyss, så jag tänkte berätta lite vad som har hänt det senaste dygnet :)
Det började med att Linda kom hit på eftermiddagen igår. Vi gick raka vägen ut i pulkabacken och REJSADE ner för backarna!! Eller hehe njaaa...vi körde på stjärtlapp, så det gick sådär! Men vi körde på ändå! Efter det vandrade vi hem och sen gick vi till Ica och köpte choklad för att sedan gå hem och värma oss. Vid kvart över 6 åkte vi till Täby där vi skulle spela cup! Det var faktiskt riktigt kul, men väldigt jobbigt. Tyvärr gick det inte så bra för oss, höhöh. Men vi spelade bra tycker jag :) Nästa helg ska vi spela en anna cup och DÅ JEEEVLAR ALLTSÅ! Är taggad redan nu....
Eftersom det var en kvälls/nattcup så kom vi inte hem förens vid typ tolv. Linda och jag käkade lite mackor och PIMPIM och sen somnade vi. Nu på morgonen har vi gjort våfflor och typ halvsovit i min säng haha :) Nåja...måste duscha nu och sen öva på engelskagrejen. Ha en go söndag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0