snart sportlov!






Sååå, vad har hänt dom senaste dagarna?
1. Jag och Petra har testat solglajjor och suktat efter sommaren.
2. Har käkat på pizzahut!
3. Provat kepsar :P
4. Läst en bok.
5. Tagit en konstig bild på mitt öga.
6. Oooooch hälsat den nya dammsugaren välkommen till familjen!

Det är måndag och en helt ny, lång och jobbig vecka väntar. Har RÄTT SÅ MYCKET plugg, men det går väl bra (EEEEHHHH?). När jag går ifrån skolan på fredag, då, då, DÅÅÅ är det sportlov! Och det, det DEEET kommer att bli kul :) Jag, Jonna och Linda glider nämligen iväg en sväng till Åre likzooom!!!! hehhehehehhhh!!! Asså förstår ni vad det innebär? Det innebär skratt, skratt och åter skratt. HAHA! Och Linda...det är ingen idé att du försöker lura in mig bland träden..för du kommer ångra det sen. HEHHEHHE!
Iallafall...denna måndagskväll har jag suttit och räknat matte hur.länge.som.helst. nääeeä okej inte SÅ länge men ganska länge...sen har jag skrivit på mitt hemkunskapsarbete också. Har äntligen skrivit om allt som tydligen råkade raderas förra veckan. Så det var ju bra...
Nu ska jag fixa iordning mig och sooooova. Sov gott allihopa!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0