bajen babes

Fyra instagram-bilder från denna helg! H A M M A R B Y !

Jaa, herrejisses vilken helg! Vi spelade ju som sagt en cup ute i Spånga som heter Luciacupen. Vann alla våra matcher på fredagskvällen och gick därför vidare till A-slutspel. Igårkväll vann vi kvartsfinalen, vidare till semi och vann den med. Finalen spelade vi mot Södertälje ungefär klockan 1 på natten. Då var man ju lagom trött i huvudet! Vi hade legat och skrattat åt massa saker och blivit totalt övertrötta, men när finalen började så ba körde viiiiiiii! Det stog 1-1 när det var typ 3 minuter kvar och så lyckades jag trycka in bollen till 2-1! Det va så himla kuuuul. Efter typ 2 minuter så blåste dommaren av matchen och vi vann guld! :) Världens härligaste hammarbytjejer alltså. HAR SÅ HIMLA KUL MED DET HÄR LAGETTTTTTTT.
 
Kom hem vid typ 2-tiden och somnade vid 3, så idag är man lite vimmelkantig. Har varit och käkat lunch med min mamma och pappa och nu sitter jag hemma och väntar på att Isidor ska komma hit. Orkar inte anstränga mig nånting mer idag. Ska fråga isman om han vill kolla på film :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0