Trött efter första träningen

Sitter i soffan med pappa och kollar på damernas final. Är trött efter att ha varit på höstsäsongens första träning. Puuh säger jag bara! Haha, det känns att man inte har tränat så mycket i sommar. Men nu blir det skönt att komma igång igen. Träning tre gånger i veckan + match.
Den här dagen började med att jag och mamma fastnade vid en film som gick på tv. Vi käkade frukost samtidigt och när filmen var slut så fastnade vi vid Plain Jane..ni vet det där som går på mtv? Fett töntigt program egentligen, men vi kunde inte sluta titta, hehe. Till slut fixade vi i ordning oss och käkade lunch på bagel street café, eller vad det nu heter, på Hornsgatan. Sedan åkte vi in till stan och kollade i lite affärer.
Vid tre- tiden åkte jag hem till Linn och träffade Tony, men det har jag redan berättat om!
Nu ska jag fortsätta kolla på matchen här.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0