cirkeln

 
 
Godmorgon! Låg i min säng och käkade frukost eftersom jag var i stort behov av att läsa ut min bok. Igårkväll låg jag och läste, men ögonen hängde inte med länge. Så nu på morgonkvisten kastade jag mig ner i den igen och läste dom sista sidorna. OCh en sak ska ni ha klart för er. Jag hatar böcker som slutar dåligt. Vafan liksom?
Häromdagen fick jag låna en bok utav Petra. Nämligen Cirkeln, som alla säger är jättebra. Har tjuvläst 50 sidor. Jag har egentligen en regel på att ALDRIG börja läsa en ny bok, innan jag har läst ut den man redan håller på med. Men jag var tvungen att kolla om den verkligen va så bra som alla säger. Och det var den. Kunde knappt sluta läsa assååååååå.
Nu ska jag sluta snacka om böcker. Jag har precis duschat och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är fett konstigt väder ute också. Typ sol/moln/disigt. Jaja! Vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0