coconut passion

 
 
Som ni märker så är inte bloggningen direkt på topp. Skolan har dragit igång på riktigt och det blir inte så mycket tid över. Men jag bloggar när jag har tid och lust så får det bli bra med det.
 
På bilden ser ni mig, tillsammans med en väldigt fin och väldoftade present som jag fick av Isidor för ett tag sedan. Fick även andra saker också, blev så jädra glad alltså. Träffade honom idag efter skolan. Vi gick hem till honom, satt och snackade vid köksbordet med hans lillasyster Cornelia. Käkade chips och drack oboy (haha mumma). Skrattade åt konstiga saker och va allmänt trötta i huvudet alla tre. Sedan halvsov och jag Isidor i hans säng och snackade om skolan och allt möjligt. Båda är lite förkylda så vi bara låg där som två döda sillar och latade oss. Sedan gick jag hem, åt middag och räknade matte en stund. Matten har verkligen blivit standard nu. Har räknat varje dag i typ en vecka. Men jag har börjat vänja mig, måste bara komma in i tempot. Just nu går det bra iallafall :)
 
Imorgon börjar jag vid halv nio, så det blir till att gå upp tidigt och duscha och åka iväg! Börjar med matte (skönt att ha det som första lektion!) sedan engelska, svenska och so. Nuuuu ska jag packa väskan och plocka fram kläder till imorgon!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0