sjukling





Har varit hemma idag på grund av att min hals känns som en fotboll och mitt huvud dunkar. Har kollat på massvis med Gossip girl och bara degat runt. Kan typ inte sluta titta nu. Så himla spännande! Linn och Fanny kom nyss förbi med lite skolgrejer (Tack så mycket!) och mamma kom hem med goda jordgubbar som jag sitter och mumsar på nu. Ikväll skulle jag egentligen hem till Tova, hon har fyllt år och skulle ha tjejmiddag, men jag känner mig inte särskilt bra + att jag pratar som en kråka så jag stannar hemma. Får kurera mig med te och en film typ..inte så kul att bli sjuk just nu. Hade två matcher i helgen också..:/

Vi hörs kanske senare ikväll! :)
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0