tisdag




Det har nu regnat i två dagar. Lite trist och långtråkigt, men ändå lite mysigt. Antar att det behövs ibland. Har iallafall inte gjort någonting. Typ skrivit lite på mitt So- arbete (PÅ LOVET!!! jag borde fan helgonförklaras), kollat på tv och chillat. Idag träffade jag dock min vän Siri. Vi satt och babblade av oss om allt som har hänt sedan förra gången vi sågs. Ganska mycket har hänt alltså...
Nu har det nog slutat regna där ute. Är fett mä sugen på att gå ut och gå vid havet. Kanske borde göra det....men jag är fett seg i kroppeennnn. Stannar nog inne och tjockar mig istället :) Mehehheh.
Bara för att:

Hur bor du: I en lägenheeeeeeeet
Brukar du komma i tid: Ja! tror jag
Hur lång är du: 1.73...? Ingen aning egentligen!
Kan du laga mat: JAdåååå, om jag lagar något som jag kan hyffsat bra...haha
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans, linne och vit stickad tröja
Har du någon fobi: vet inte riktigt...men sniglar och daggmaskar är helt sjukt obehaliga.
Hade du en bra kväll igår: Jaa, det var mysgt. Kollade på ett roligt program med mormor och mamma :)
Vilket är ditt senaste inköp: En typ grej från gina tricot..XD kan visa sen.
Din favoritdryck på morgonen: MJÖLK!
Har du sovit i din egen säng inatt: Näe! I en säng här hos mormor och morfar :)
Vad hade du sönder senast: Öhhmm..ingen aning..
Vem snackade du med senast: mormor!
Varm favoritdricka: Te eller varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: ibland iskall mjölk. annars vatten.
Saknar du någon just nu: ööööh AAAA!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hålla på med mitt hår när jag inte vill det XD
Intressen: Fotboll & fotografering
senaste person du kramade: Brorsan

Senaste person du ringde: Johanna
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Vatten!
Vill du ha barn: Jaaaa
Längtar du till din nästa födelsedag: Mjo mja..det gör jag väl
Har rakat dina ben någon gång: HAH ja
Är du sugen på något nu: Neeej jag är proppmätt!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zero
Använder du hudkräm: Yesbox
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!
Vilken låt lyssnade du senast på: Towers- Bon Iver
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nope
Vad tycker du är äckligt: Sniglar och daggmaskar igen
Har du pengar på mobilen: Jeeppp men snart är dom sluuttt

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0