söndag




Snart har det gått ett år sedan jag tog denna bilden. Tog den nämligen på påsklovet förra året då jag precis hade fått mitt objektiv hiihiehohoo! På påsklovet ska jag banne mig fota mycket. På torsdag bär det av till Varberg med hela familjen. Ska ta det lugnt och umgås med mormor och morfar och mina roliga varbergskompisar. Det ska bli kul! :) Och alltid lite skönt att komma bort från stan ett tag.
Har nyss avverkat ett uppslag i matteboken och läst igenom massa lektionsanteckningar inför so-provet på onsdag. Sista provet innan lovet nu!!! Fett härligt! :D Vid halv ett ska jag, pappa och Johanna dra på match på Råsunda. AIK- Mjällby. Är absolut inte gnagare (ehhhh...SORRY FARSAN :p:PPpPP HAMMARBYYY HAMMARBYYYY!!!!) men det är alltid kul att kolla på fotboll, så vafan! Jag får heja på mjällby istället ;P Vädret är väl inte det bästa heller så det gäller att pälsa på sig så man inte fryser rumpan av sig!
Igår var det också helt sjukt kallt ute ju. Satt och kollade på mitt lags träningsmatch i 2x45 minuter (min fot håller fortfarande på att krångla. vrickade typ till den på träningen i torsdags) och det kan man kalla kallt! Satt med typ 45.984 filtar på mig, men ändå var det kallt. Vart tog våren vägen liiiiiiiiiiiiiiiiksom?
Nuuuuu ska jag stänga av här och snart äta lite lunch! Hoppas ni får en bra söndag! Snnnnnnart är det påsklov mina vänner :D
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0