goodnight

Du heter: Elin

Smeknamn: Elino?

Låt som när du är ledsen sörjer till: ähhh fanfanfan med thåström hahah

Beroende av: iphone

Stämmer det?: ganska mycket

Vad får du oftast komplimanger för: mitt hår kanske?

Vad säger du för att imponera på någon: hahah va

Hur imponerar man på dig?: är rolig och mogen

Brukar du skratta för dig själv?: ibland!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nä men ska göra det snart om ett tag.

Var bor du?: stockholm, södermalm

Trivs du där?: JA

Äger du några converse: ja

Vad har du för mobil operatör: tele 2

Är du allergisk mot något: nix

Hur svarar du i mobilen: halåååå eller hej det är elin

Vem ringde du senast?: yassin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte...

Antal timmar sömn inatt: 9-10

Sov du ensam: ja

brukar du komma i tid?: ja

När mår du bra: när det är sommarkväll på söder

När blev du fotad senast: öööh minns inte

Hur känner du dig nu: trött och kall om fingrarna

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit tror jag

Vad tycker du om fötter: jättesöta <3<33<3<3<33<3<3

Vad saknar du: sommar

Hade du en bra kväll igår: jadå!

Favorit dryck på morgonen: MJÖLK eller juice

Rakar du benen: ja

Är du blyg?: jag vet inte...nee tror inte det

Sysslar du med någon idrott: fotboll!

Vill du hellre ha mail än brev: neje

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa

Är du nöjd med ditt liv: ja!

Vad gör du i morgon: spela match! kanske träffa jonna och linda. Sen på kvällen träffa linno!

Vad är det värsta du vet?: människor som är elaka! hah

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: väldigt olika!

Vad längtar du till?: nästa sommar, börja gymnasiet!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja!

Vad använder du för shampoo?: va? olika!

Vad är det finaste du fått?: massa saker! några grejer som jag verkligen gillar är min kamera ofc och min iphone!

Hur gammal är du: 15

Gröna eller röda äppeln: båda!

Gillar du golf: nja

Vilken tid gick du upp idag: 10.00

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: ja?

När grät du senast: oj, det var längesen

Har du piercing: i öronen?

Vill du gifta dig: jadå

Vill du ha barn: ja självklart

Solar du ofta: på sommaren

Är du bra på att laga mat: JÄTTEBRA

Är du flygrädd: neeh

Hur vig är du: ungefär som en elefant

Är du musikalisk?: hehehhe vet inte

Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk eller vatten

Tycker du om sushi: neee

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: näe. efter alla tandställningsfixningar så absolut nej. har lixom genomgått situationer då det stack ut 3 ståltrådar ur min mun samtidigt

Vilken ögonfärg har du: blå tror jag!


Biter du på naglarna: neej

Har du skrivkramp nu: ne?

 

Har varit ute och suttit och snackat med Gabbe, Isidor och Linn hela kvällen. Roligt var det :) Fast fingrarna vart lite kalla... Nu ska jag iallafall sova för imorgon ska jag gå upp halv sju och spela match!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0