onsdag- fotoväggen

Hallå, Hallå, Hallå! Igår efter skolan började jag sätta upp mina nyframkallade bilder till min vägg. Tyckte verkligen det behövdes en förädring med nya bilder från i sommar och så :) Tog några bilder på hur det blev i all hast igår(var tvungen att åka till träningen) så dom blev inte så bra. Lite suddiga och så, men jaja!
Här kan ni iallafall se hur det blev!

Innan:




Och såhär blev det efter:




Satte också upp några bilder precis över sängen:



Jahapp! Nu vet ni hur det ser ut höhöhöh. Kom hem från skolan för ett tag sen. Ska fixa lite saker här hemma och sen ska jag på träning senare ikväll. Den börjar klockan 7 och varar till 8 tror jag så efter det ska jag skynda mig hem och kolla på första avsnittet av GREY'S ANATOMY! Igår var det ju första avsnittet av DH också! Hihihi båda är så bra :D Ha det gött så länge!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0