kan inte vara seriös på bilder.





Några bilder från igår...såhär ser typ alla bilder ut som Linda tog på mig (fast det finns mycket fulare). Fina. jag vet. Tänkte redigera några på Jonna och Linda också så snart kommer dom upp här!
om ni undrar vad som är i min mun på den andra bilden så är det ett tuggumi.
Idag har jag iallafall tillbringat min dag i skolan. Gick ju till tandläkaren innan också, och jag hade noll hål. Puh! Hade sedan engelska, idrott, tyska, lunch, svenska och no. Fick även reda på att vi har halvdag imorgon av nån anledning som jag inte minns....hmmhm MEN JAJA vi har halvdag iallafall så vi slutar efter lunch WOAOUUOHUA. Nice price på burger king säger jag bara. Efter skolan gick jag raka vägen hem och gjorde klart en väldigt komplicerad no-labbrapport. KÄNNS SKÖNT ATT DEN ÄR KLAR ASSÅ.  Är djupt deprimerad på grund av att svenska hollywoodfruar är slut. Vad ska nu underhålla mig på måndagskvällarna? åhuhuh. nu ska jag fixa lite bilder ! ciao!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0