tisdag




1: kängorna åkte på idag!
2. Lunchen på praon!

Kollade nyss klart på DH. Spännande som vanligt!
Dagen på praon har varit toppen. Har börjat lära mig allting nu så det flyter på bra! Har fortsatt att hjälpa till på lagret (det låter jättetråkigt, men det är ganska knepigt och roligt tycker jag) och hjälpt till ute i affären. Fick också hänga med en tjej som heter Pia ner i källaren där det fanns sjukt mycket mer skor än vad som finns i själva lagret. Heregud alltså, man kan aldrig tro att det finns så mycket skor bakom väggarna. Imorgon börjar jag 10 så jag ska nog ta och lägga mig snart för jag är himla trött. Var ju på kanalplan tidigare ikväll och va bollkalle/bolllisa på Hammarby- Malmö. Hammarby förlorade med 1-0...förbaskat också! Jaja..nu ska jag stänga av här! Bye
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0