några saker ni inte vet om mig :D



• jag älskar smoothies!! (det är jobbigt att göra dom, men det är gott att dricka dom)

• jag chattar alltid med linda på facebook!

• jag har alltid rent i mitt rum (egentligen så gömmer det sig massa dammråttor överallt, men jag hatar att ha massa kläder och grejer på golvet och sånt)

• jag har alltid gått i samma skola

• jag har bott på samma ställe i hela mitt liv

•jag har aldrig tonat/slingat/färgat mitt hår

• jag älskar grekland. när jag blir stor vill jag köpa ett litet hus på en ö och åka dit varje sommar!

•det finns en bild på mig när jag var liten, då jag ser ut som harrypotter

•jag har aldrig ätit ostron

•jag älskar min iphone!

•jag älskar att äta frukost!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0