domedagen är kommen



Den här trevliga lilla tidning trillade ner på dörrmattan idag. Ärligt talat blev jag ännu mer förvirrad om vad jag ska välja! Lyckat där....jag gjorde det där testet också på sida 30 och blev Kärriärist, organisatör och vetenskapare :P Och det betyder???????? Tur att man inte ska välja riktigt ännu! Dagen i skolan var bra. Sista lektionen var lite sisådär när Micke slängde fram fetaste häftet med en historia från typ stenåldern. Annars var det bra :D Ska iväg på träning om ett tag och innan det måste jag hinna äta och öva in några tyskaglosor.
Måste bara säga en till sak. Har ni märkt att man kan ha videosamtal på facebook? Jag, Linda och Jonna prövade och det va asbra! Finns en liten knapp ovanför chattrutorna :)
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick också det där igår.

Förut var jag helt säker på att jag ville gå samhälle.

Men jag blev vetenskapare, typ natur & så på testet och efter att ha tänkt lite så känns det också ganska intressant, så har ingen aning längre, haha..

2011-10-19 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0