e&a




Några bilder på mig och Astrid innan Elsas fezzzttt igårkväll. Det var halloweenfest och jag var Black Swan  (vet inte om det blev så lyckat, men haha) och Astrid var flygvärdinna. ascoola! Tack för kvällen Elsa! :)
Har åkt tåg hela dagen typ och när jag kom hem så packade jag upp, käkade middag och sen gick jag ut och mötte Molly. Har inte träffat henne på hela lovet så va hade en del att snacka om! Vi satte oss i skånegläntan på nån gunga och snackidisnackade ännu mer i slutet och sen vandrade jag hem längst stockholm folktomma gator. Imorgon är det skola igen! Taggaaaaaaaaaa. Nejmen det ska bli lite kul att träffa alla igen :) Ska fixa i ordning mig nu och sen typ sova, för imorgon blir det att gå upp med tuppen! jihaa
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0