jag såg ola-konny



Dagen har spenderats på Ullared och sedan hos Astrid. På Ullared införskaffades det vanliga som typ tandborste, deo, shampoo, ny nagelsax, pincett, hittan och dittan. Behövliga saker! På en affär utanför själva Ullared köpte jag två nya saker till mitt rum. När jag kommer hem till Stockholm ska jag ta kort och visa er dom :) Ullared är ett himla roligt ställe. Fullt med "bonn-människor" som plockar på sig alla möjliga, och för det mesta väldigt onödiga, saker. Käkade också thaibuffé och blev proppmätt! Sen åkte vi runt lite på landet bland åkrar och kor och sen hem. Drog till Astrid för att en aning panikslaget försöka komma på något att klä ut mig till imorgon på Elsas halloweenfest. Till slut kom vi på nåt som jag tror kan bli hyffsat bra iallafall....men vi får väl se hur det blir imorgon! :) Nu ska jag fortsätta mysa runt med mormor, morfar och mamma. Bara njuta av att inte behöva sitta och plugga glosor, skiva feta arbeten eller räkna komplicerade tal i matteboken. Bara två dagar kvar av hela höstlovet?! UFF va fort det gick.
bild 1: Siri och jag
bild 2: ULLARED UNTZ UNTZZZ

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0