a heart like yours in a time like this


åååh shittttt! fett skönt med sommar jöö ;) vill ha solblekt hår!

Okej. Här var det sjukt dålig uppdatering känner jag! Har behövt plugga och så har det hänt massa saker runt om som har tagit upp mina tankar istället för bloggning. Men nu är jag här! Det är onsdagseftermiddag och har nyss överlevt en jättelång svenska lektion där vi tittade på en fruktansvärt skum film. Förvånande, nej. Så är det alltid på svenskan mahah.

Nåja! Sitter just nu vid köksbordet och ska börja skriva ner lite gymnasieskolor och frågor som jag kan ställa imorgon då klassen ska till gymnasiemässan. Blir helt förvirrad av alla skolor och linjer. Skolor hit, linjer dit! Kan inte någon person bara säga vilket gymnasium som passar bäst för mig på en gång så slipper man krångla. Bööööh.
Efter jag är klar med det här måste jag plugga lite glosor och sennnnnnnnnnn ska jag iväg på träningen. Fysträning igen! Igår gjorde vi "coopertestet" med laget också. Det innebär att man ska springa så långt man kan på 12 minuter. Det låter typ fett kort med 12 minuter, men tro mig, det var sjukt jobbigt. Höll bokstavligt talat på att dö. DÖ. Nää okej, jag överdriver alltid med sånt. Men det gick väl helt OK. Sååååå imorgon lär jag ha fetaste träningsverken! yeeeeeyyyyyyyyyyy.

Men nu ska jag sluta babbla här annars kommer jag aldrig hinna det jag måste hinna idag. Woop woop nu kör vi Elin!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0