hiss och diss!


Elin DISSAR!

♦ När man måste gå upp tidigt och det är sjukt kallt utanför täcket och man verkligen inte orkar ställa sig upp och skulle kunna ligga kvar där i hundratusentals år och, ja.
Detta är ingen rolig situation mina vänner. Jag antar att ni har varit med om liknande under de senaste dagarna/veckorna? Iallafall jag. ÅHÅÅHhh hatar verkligen det! Igårkväll sa jag strängt till min moder att hon skulle väcka mig halv sju på morgonen nästa dag. Och om jag inte gick upp då, då skulle hon säga till mig på skarpen! Morgonen kom....och mamma väckte mig, men inte fan gick jag upp! Jag fattar inte vad om är problemet? Jag tänker typ alltid kvällen innan ba "ähmen. imorgon måste jag gå upp fort". Men sen gör jag aldrig det. Så fort man typ sticker ut tån eller handen så fryser man till is och ligger kvar i en kvart. Helt värdelöst. Inte blir det väl bättre av att man har världens goaste duntäcke...!



ELIN HISSAR!

Iphone!
Vad skulle jag ta mig till utan min fina iPhone? MEEH Det där lät grovt töntigt. Men okej. På riktigt nu asså. Dom är ju så användbara! Facebook, instagram, spel, blablabla! 5 av 5 toasters!!!




New York!
En sådan häftig stad! När jag var där kändes det som i en film! Man såg verkligen massa saker hela tiden som man kände igen från olika filmer man har sett. Skulle lugnt kunna åka dit i typ en månad och bara gå runt och kolla på gatorna. Allt är övercoolt!!!!!!!!!!!

här kommer två bilder som jag har tagit :)



♥ Långklänningar
Det är fett snyggt egentligen, man har aldrig haft det faktiskt (på bilderna provade jag min systers). Typ perfekt för sommarkvällar och passar bra till converse och någon typ oversize tröja över.



Tack och hej!
/Elin



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Va fina alla bilder va! och ja läste de andra om gymnasiemässan! Tänkte att ja kanske också kan få komma o kolla i katalogerna med dig så kan ja berätta lite om de kurserna( som finns i programmen) ja och mina vänner läste och så (även fast de såklart är lite olika från skola till skola vilka moment som finns med) :) funderade också på om vi skulle kolla på twilight nästa helg typ 2 3 4 dec om inte du redab sett den då! kram från storasyster

2011-11-24 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0