hallådär!



ey! ARNE? OLA-CONNY? BENGAN?!!


okej. Tjena Tjena! Är hemma från skolan och har försökt planera en gympalektion som jag och Linn ska ha för femmorna på måndag.
Undrar hur det ska gå....nej. men jag tror faktiskt det bli rättså kul ;) Springa omkring och säga HÅLL KÄFTEN till alla småbarn ser jag fram emot!!!!!!!!!!!!! Uschdå va hemsk jag är.
Nåja. Idag blir det träning igen efter ett ganska lång uppehåll! Ska bli jättehärligt. möhöh. vi ska ha fysträning, så det blir nog rätt kul! Det är så himla skönt, även fast det är stört jobbigt. Ska möta Jonna 20 över 6 (ska äntligen få se henne som brunett!!) och så åker vi tillsammans dit. Innan dess ska jag hinna plugga no, fortsätta med idrotten och fixa i ordning på mitt rum. Måste hinna med allt, så slipper jag göra nåt efter träningen! NU KÖR VI!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0