onsdag!



Åh va rolig och glad jag va igår! Böh. Kom nyss hem från skolan. Sista lektionen kollade vi på Stockholm boogie. Den är så jäkla roliig jag döör! På hemkunskapen bakade vi banankaka. Den vart mycket mer lyckad än morotskakan vi bakade förra gången. Heregud asså, den vart inte god, men idag blev det mycket bättre! Egentligen måste jag skriva svenska (vi ska skriva ett tal...OM VAD SOM HELST..?), men jag känner att jag inte har orken att lyfta mitt arsle från stolen och hämta svenska boken. Det är typ sista uppgiften vi har innan sommarlovet (om inte walle får för sig att vi ska ha matteprov. om han gör det, då ligger han risigt till!), så egentligen borde jag satsa som faan, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Såååå, det fixar sig sen helt enkeltttttt.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0