veronica maggio




Blev plötsligt sjukt sugen på att måla något. Jag vill kunna måla, måla så att det blir snyggt. Varje gång jag försöker ser det ut som en 3åring som har målat alltihopa. Min farmor, hon är en jävel på att måla. Hittade en mapp hemma hos henne full med målningar. Målningar av blommor, små sippor. Landskap och sjöar. Min haka föll i golvet..here min gud. Så förbaskat vackert (haha, använder aldrig ordet vackert). Jag vill kunna måla små, fina målningar på all världens saker. Fylla en hel vägg med dom. Det ska jag göra någon gång. när jag har lärt mig måla. ursäkta för ett grymt konstigt inlägg, jag vet inte ens vad jag babblar om, men jag antar att jag längtar efter sommar, ledighet och ingen skola att gå till. nu sista veckorna längtar man så sjukt mycket till lovet. gud va härligt det kommer bli!
• klockan är nu kvart i tio och jag ska faktiskt ta och fixa mig iordning och lägga mig och läsa. hoppas ni sover något alldeles fruktansvärt bra, kompisar! •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0