tisdag


haha! har ingen annan bra bild, så jag tog en från storsjöcupen förra sommarn. Ska dit i år igen med laget, sjukt kul kommer det bli!

Idag har jag städat här hemma. Det är nämligen Operation Dagsverke, så jag fick en slant för det! (ni skulle sett asså! jag flög omkring med dammsugaren sen fasen). Jag vart klar ganska tidigt så jag åkte till mammas jobb och sen gick vi längst götgatan och sen hornsgatan och hem. Dagen har varit lugn och skön och inget plugg har jag heller just nu.
Nyss kom värsta regnskuren och ska snart på träning. Vi ska träna på äkta gräs (vanligtvis spelar vi på kanalplan, på konstgräs) så hela planen kommer typ vara massa lergegg. Vi får väl se hur kul det kommer bli...bööh. Lär komma hem helt blöt och lerig!!!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

this is some good memories/ linda from the states :)

2011-05-17 @ 20:15:11
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0