fredag



Bilder från igår eftermiddag! Tagna med min mobilkamera!
Igår var alla åttorna ute i tjottahejti och gjorde massa saker. Först skulle vi orientera, sen sätta upp tält, sen skriva packlista och matsedel inför vildmarksveckan. Allting gick väl sådär, haha! Till slut fick vi iallafall äta våran matsäck och efter det åkte vi hem. Jag gick till tandläkaren där dom spännde min tandställning och sätte dit några konstiga krokar. Here min gud va hemskt det ser ut. Jag längtar varkligen till jag får ta ut skrotet. Efter det ringde jag till Yassin och Molly. Vi träffades och satte oss i skånegläntan i solen. Sen kom det ett moln så vi gick hem till Molly. Lite senare tog jag 66an hem och satt och skrev so hela kvällen.
Idag är det freeeeeeeeeeedag. Efter skolan ska jag handla lite saker inför imorrn med mamma och sen kanske jag gör något på kvällen. Tidigt på lördag är det match så taggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa till den!/Elin

ps. den som gissar rätt på vad den fjärde bilden föreställer ÄR BÄST! ;P

Kommentarer
Postat av: fannyy

EN MONKI STRUMPA!!!

2011-05-13 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0