WALLA WALLA


en härlig bild på min och Linn från idag!

Yooooooho! Den här dagen har varit bra. Efter skolan gick jag och Linn hem till mig och kolla på ett grymt roligt klipp från Big Brother. Asså shit va jag älskar Simon! Sen gick vi ut en sväng för det var soligt och ganska varmt. Vi tog konstiga bilder med fjärren (lägg märke till mannen i bakgrunden som bär på en stol) och sen gick vi hem igen. Jag åkte till gitarren och nu är jag hemma. Har precis fyllt i hälso- och träningsdagboken som vi har fått i uppgift att göra i hemkunskap och idrotten. Man ska alltså fylla i allt man äter + alla fysiska aktiviteter man gör varje dag under en vecka. Förutom det ska man skriva en uppsats där man ska jämföra energiintaget och enerigeförbrukningen samt reflektera över vad .. osv...osv.

Nu börjar strax Grey's Anatomy!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0