tisdag



Hejsansvejsan. Har haft halvdag idag så det har varit lugnt. Började inte förens klockan ett. Mötte Molly och Yassin på hornsgatan och så käkade vi lunch på ett café. Sen traskade vi till skolan och hade so och sedan språk. Så det var en riktigt kort dag. Nu är jag hemma och ska fixa lite. Räkna matte behöver jag också. Sen vid 6 ska jag på konditionsträning med laget utomhus. Spring, spring, spring!

Idag var det värsta fint väder. Soligt och varmt. Eller ja, ganska varmt. Det är liksom på snäppet för att det ska bli så varmt så man slipper gå och "spänna" sig. Eller njao typ, ni fattar vad jag menar. Träningen slutar åtta och då måste jag kuta hem för klockan nio börjar desperate housewives! Ni får ha det så bra, bye!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

omfg desperate houswifes oooooo :D

2011-03-15 @ 19:01:39
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0