lördagskväll



Igårkväll laddade vi upp med godis och kollade på melodifestivalen. Vi hade fett mys! Jepsipepsi (?). Idag gick jag upp tidigt eftersom jag skulle på träning klockan 10, men den vart inställd så jag hängde med mamma och pappa och motionssimmade ett tag. Efter det har jag bara skrivit färdigt min praouppgift. Det tog typ hundra år för att jag va trött. Det blev liksom lite skriva en mening-sitta och titta ut genom fönstret, skriva en mening- sitta och titta ut genom fönstret. Men nu är den äntligen klar. Man blir verkligen grymt trött av att bada. Jesus! Har också läst lite i boken "hungerspelen". Är det någon som har läst den? Är den bra?

Ikväll ska jag bara slappa och klockan åtta vet alla vad som händer...solsidan! Jag räknar timmarna. Jag räknar minuterna. Jag räknar sekunderna...mooahhaohahaa. Just nu ligger jag i min brorsas säng med datan i knät. Snart kommer jag säkert tappa datorn i golvet och somna. Men jag vill inte somna. Då kommer jag bli helt konstig. Ni vet hur mosig man blir om man somnar mitt på dagen? Bööh! Tänkte göra en liten "Elin hissar"grej sen. Gissa vad den kommer handla om? MAAAAAAAAAAAT!

/Elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

Jag äääälskar när du gör sånna där!! Det är jättekul ,det blir som en liten berättelse :)

Och Hungerspelen är GRYM!!!

2011-03-13 @ 17:23:51
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Linda

haha fett coolt du sätter ihop bilderna :)

solsidan ääääääger jag hjärta hjärta hjärta

2011-03-13 @ 19:30:47
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0