lilla my



Nämen godmorgon. Klockan är snart kvart över tio och jag ska snart dra och möta Molly för att sen gå till Tully's. Satte upp värsta tajta knuten mitt på huvudet idag. Känns liksom lite skönt att inte ha massa jädra hår mitt i trynet. Efter jobbet (HAHA töntigt) så ska jag träffa min käre broder Harald och så ska vi käka nånstans för mamma skulle ut och käka med en kompis och pappa är på nåt ställe med jobbet och Johanna skulle träffa en kompis. Hehe! Men ni får ha en superduper härlig tisdag åhherre det är onsdag. Och hoppas alla som går i 8an i mariaskolan får en rolig dag på era prao-ställen! Om ni är sugna på en hallon, blåbär eller jordgubbssmothie så kom till Tully's på götgatan (jag är pro asså. Men om ni vill ha en latte så får ni fråga Molly för jag kan inte skumma mjölk!)

/Elin

Kommentarer
Postat av: stella :)

Du e så vacker Elin!

Jättefin blogg förresten , keep up the good work liksom!!! :D

Sehr gut!

2011-03-11 @ 22:37:58
Postat av: stella :)

Du e så vacker Elin!

Jättefin blogg förresten , keep up the good work liksom!!! :D

Sehr gut!

2011-03-11 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0