lov lov lov lov



Äntligen sommarlov! Känns sjukt konstigt, tiden har gått så snabbt! Så jäkla skönt asså :) I skolan kollade vi först på en film (höll typ på att avlida av tråkighet. filmen va bra, men inte när det är skolavslutning för fasen!!!!!!) sen gick vi ut och kollade på några nior som sjöng och spelade. Några killar i nian sjöng justin bieber och massa annat, haha. (Var det nån mer än jag som höll på att dö av värmeslag?) Iallafall, sen gick vi upp och fick våra betyg, och jag är supernöjd!
Är just nu hemma och har käkat lite, och nu ska jag och mamma gå och köpa nåt..var det nu va! Ikväll blir det PIZZA med vännerna utomhus :D
/Elin
ps. Bor ju precis vid globala gymnasiet och nyss var det fullproppat med studenter, ashög musik och skik. Sen åkte alla iväg på flaken! ÅÅÅÅH jag vill ocksååååååååhååhåhåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0