favoriter

 


Lördag idag! Har inte gjort många knop idag alltså. Igår var iallafall Molly, hennes två systrar, Yassin och deras mammor här.
Vi käkade massa mat och snackade om olika saker som har med Frankrikeresan att göra (nämnde det igår också ju). Vi bestämde vad vi ska ha med oss, vad vi ska göra och hur vi kommer bo osv. Vi ska vara i södra Frankrike och bo i någon liten by som jag inte minns namnet på. Vi bor typ vid en flod som man kan bada i och en bit från havet! Kommer bli awsome. Kameran ska ju med också så det kommer säkerligen bombas med bilder här! Resten av dagen ska jag jobba klart det sista, och sen ska jag packa för imorrn bär det av till Varberg. Får softa med mamma, mormor, brorsan och morfar där och vila upp mig inför storsjöcupen! Mina varbergare Astrid, Siri, Ebba och Elsa ska vara borta när jag kommer ner. Astrid ska till Spanien (varför ska man till Spanien när man har Varberg..!?!??!) och Siri, Ebba och Elsa ska på konfa grej. Kommer typ längta ihjäl mig efter dom men jag förhoppningsvis träffa dom några dagar iallafall. Hoppas att jag kan åka ner dit senare i sommar annars vette fankeeeeeeeen asså. Nu måste jag jobbe
/Elin


Kommentarer
Postat av: Naimi

Gud vad fina bilder du tar :o :) <3

2011-06-18 @ 21:55:15
URL: http://naimisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0