torsdag


Haha, kan ni gissa vad jag, Stella och Molly gjorde igår?
Vi kollade på KUNG FU PANDA 2! Först träffades vi vid slussen och så gick vi in till stan. Sen bestämde vi oss för att kolla på bio eftersom det va så tråkigt väder, men det fanns inga bra som gick på hötorget vid den tiden. Då kommer killen i kassan och ba : Det går en kung fu panda 2 i 3D på söder och 10minuter! Vi ba: Ooookej vi tar den! Så vi kutade ut, ner till tunnelbanan och kom precis i tid till bion på medborgarplatsen. Vi hade inte ens sett kung fu panda 1, men den va lite rolig ändå möhöhöh. Det regnade ju ute så det var väl bra ;D
Idag är det torsdag (nöhö?) och det har snart gått en vecka på sommarlovet. Heregud va stressad jag blir när jag säger det. Det är gått en hel vecka! Lovet är ju snart slut...inte riktigt, men men. Jaja, idag ska sticka till min kära tandläkare och fixa och trixa med tandställningen. Jag tar med mig datorn dit för direkt efter ska jag hem till Molly och så ska vi jobba ett tag. Efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men jag tror jag ska försöka tvinga med henne till hornstull för jag måste lämna in en bok på biblioteket som är försenad...moohahao!
En sak till bara, what's up with the väder? Det har varit dåligt väder i typ två dagar nu? Kom igen nu solen.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0