soliga onsdag



Fick ett nagellack idag av mamma, det är egentligen mer orange- färgat.

Den här onsdagen har jag hunnit med massa saker. Jag och mami cyklade till stan på förmiddan och när vi kom hem igen blev det plötsligt väldigt varmt och soligt, så vi la oss på mormor och morfars altan och solade i typ 2 timmar. Härligt med lite sol efter allt regn! Efter det stack jag ut och sprang en runda, ner till havet, upp för nåt jobbigt berg och hem igen. Till middag lagade jag och Harald pasta och en "köttfärssås". Vi hade i lite allt möjligt i den så den vart lite annorlunda, men himla god! Nu ska vi snart käka jordgubbar här. MAHAHA idag gick jag förbi en kille som sålde jordgubbar och så gick det en jättesur gubbe förbi honom och då sa säljaren: Söta gubbar för sura gubbar....Jag ba heeeeeeeeeeeeh DÄR SATT DEN! neeh men det va lite kul.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0