om sanningen ska fram



DAGENS VILL HA: Sommarlov
DAGENS KLÄDSEL:
Shorts, tröja..
DAGENS FRISYR:
Utsläppt, sen hästsvans!
DAGENS LÅT: Oj...
DAGENS PLANER:
Kanske gå ut snart..
DAGENS SAKNAD:
Varberg, sommarlov, astrid, siri, ebba, elsa, solen
DAGENS DUMMASTE: att jag letade efter min mobil i århundraden. den låg i fickan.
DAGENS MISSLYCKANDE:
att det regnade
DAGENS DROG:
riskakor
DAGENS KÖP:
nada
DAGENS GODIS:
fick smaka en godis av maja
DAGENS HUMÖR:
glad! typ!
DAGENS CITAT:
inget på g
DAGENS ROLIGASTE: när...hmm..när jag tog en grymt ful bild på mig själv med mollys iPhone. fick liksom lite dubbelhaka av nån anledning!
/Elin

Kommentarer
Postat av: siri

awwww saknar daj med snygging!

du tar skiiiitfina bilder med ditt nya objektiv ska jag säga dig! skitnajs! <3

2011-06-13 @ 12:50:51
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0