vilka bloggar läser jag...?



Här kommer ett litet tidsinställt inlägg som jag har fixat eftersom jag är i Östersund.

Okej..vilka bloggar läser jag?
Jag läser många olika bloggar. Några av dom är dessa: Tinkerbella, Anna Pedersen, Kenza, Colorelle, Frida Grahn och Febbs. Jag läser dom för jag tycker dom är roliga och inspirerande. Febbs drivs av en tjej som heter Lousie och nästan varje gång jag läser den får jag ett leende på läpparna. Hon är verkligen sig själv och har knasig humor!
Jag läser ungefär 46547567 stycken till bloggar (höhö, nästan iallafall! nejmen..ni fattar). Några av mina vänner har bloggar som jag brukar läsa som dessa: Lindas, Jonnas, Fannys och Siris :)
Nu får ni ha det så bra så länge! Jag spelar antagligen fotboll som en tok och fajtas med myggen ;D
/Elin

Kommentarer
Postat av: Fridagrahn

Tack fina du! :) kram Frida

2012-05-02 @ 21:39:13
URL: http://fridablog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0