tidsinställt woho



Köpte den här bikinin i Varberg när jag var där för några veckor sen. För att göra en lång histioria kort så var det såhär:
Jag och Johanna va på stan och kollade runt lite, och plötsligt hängde den där. Den mest perfekta bikinin jag sett på länge (jag trodde att den var slut överallt, men tydligen inte!!). Jag flög fram, medans jag hörde änglamusik i mitt huvud, och grabbade tag i den. YESSSSSSSSSSSSSSSS, haha. Men eftersom jag hade köpt en ny dagen innan och bestämt mig för att inte köpa några fler så gick jag och lämnade tillbaka den andra och köpte den här istället. Erkänn att jag gör sjukt intressanta tidsinställda inlägg? Jo, tack, jag vet.
Hoppas ni har det bra i Sverige ;)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0