Listen to the ground, there is movement all around. there is something going on, and i can feel it. NIGHT FEVER NIGHT FEVER


man ba woow you got some tandställning bruuuden


Tjotjotjotjotjotjotjotjotjotjotjotjotjotjotjoflöjt!

Idag hade jag hemkunskapppp. Jag, Petra och Yassin gjorde en god köttfärssås med pasta. Jag blev jättemätt! Sen hade vi matteprov. Kul, verkligen kul, verkligen. Sen slutade viii ! :) Vi hade halvdag så vi slutade efter dom två första lektionerna. Fett gööött :D När jag kom hem gick jag ut i och fotade. Det är värsta soliga dagen idag ju! Smält snö, smält! Bilderna kommer väl upp nån gång då jag har gjort klart so:n antar jag. Efter det satte jag igång datorn och egentligen borde jag sitta och skriva so men jag klickade upp webcamen istället och så fastnade jag där. När jag får min dator, då kommer den bli översvämmad med bilder känner jag...heh. Men meeeeen nu ska jag berätta en rolig sak. Imorse var jag jättetrött och så satt jag och läste dagens nyheter. Och på ett blad var det reklam för iPhone 4 och så stog det "Bäst i test i bäst i test-testet enligt bäst i test" jag menar AHAHHAH jag höll på att dö. Det var lite roligt tycker jag heeheheheh. Nu måste jag skriva sooooooooo så hejdo!

/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0