vintage



Tog den här bilden när jag kom hem från skolan. Älskar gamla vintage-grejer. Typ gamla smycken, kläder och möbler. Jag vet exakt hur det kommer se ut i min lägenhet när jag flyttar hemifrån, haha. Vitt och ljust, massvis med ljuslyktor på köksbordet, en stor mjuk soffa proppad med massa fina kuddar, fina stolar, en matta kanske & 450945 st ljusslingor. Det är nåt med ljusslingor som jag älskar. Man kan hänga dom var som helst. I ett fönster, över en hylla, på väggen runt en spegel. Det finns inget mysigare än när jag kommer hem och tänder mina ljusslingor. Sen framåt kvällen blir det mörkt och slingorna skapar värdens härligaste stämning. ÅHÅHÅh!

Nu ska inte jag babbla på om ljusslingor och tråkigheter, utan faktiskt lyfta röva från stolen och plugga no. Om jag pluggar som en galning nu med en gång, då kan jag ta't lugnt sen liksom. Nu kör vi

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0