ROMMEALPIIIIIIIIIN



Här kommer en bild från igår! Från vänster: Linnea, Petra, Hanna, Felicia och jag! (Molly tar bilden!)

Vi var som sagt i Romme med skolan, vilket var awsome! Vi åkte typ halv sju på morgnen och kom fram ca. 3 timmar senare. På bussen kollade vi på sällskapsresan när dom är i alperna, haha. Den var ganska bra, den passade iallafall in i situationen! Sen hämtade vi ut pjäxor, skidor och hjälm och sen var det bara att sätta sig i liften. Tintin, Fanny och Tova var några av dom som var nybörjare och dom var ju asgrymma! Efter typ en och en halv timma hängde dom med oss andra upp till toppen och for ner för backarna som ingenting! Om jag hade varit nybörjare hade jag fanken aldrig satt mig i en sexstolslift upp till toppen. Aldrig!
Vid lunch satte vi oss i toppstugan och käkade och värmde oss. Mysigt! Sen gav vi oss ut i backarna igen och åkte sedan hem vid 4. På bussen påväg hem kollade vi på Harry Potter hehheh!
När jag kom hem kände jag att jag mådde jättdåligt. Jag blev ju sjuk i söndags, men bestämde att jag skulle med till Romme iallafall. Så när jag kom hem hade jag ont i huvudet och nös hela tiden. Jag gick och la mig och somnade på 3 sekunder. Idag är jag hemma och frisknar till så jag kan gå till skolan imorrn!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0