police


bild från NYC

Från och med idag är den här min favoritkompis.
Tog ett bad idag. Typ första gången på väldigt länge. Sen var det bara att dra på sig mjukisbyxorna. Jätteskönt!
Packningen är klar och allting och nu ska jag bara chillerilla hela kvällen. Har precis ätit en jättegod middag med hela familjen och har också fixat så att jag har this is england fortsättningen på datorn. Ni vet väl att det finns en fortsättning på this is england? Hehe, i sånna fall vet ni det nu! Pappa sa att jag skulle ta med min dator så nu kan jag fixa massvis med filmeeeer. Gr8!
Nu får ni ha en bra lördagskväll och ett bra sportlov! Jag vet ju inte om jag kommer blogga nåt i Åre så jag säger farväl nu ;) FARVÄL!
/elin

Kommentarer
Postat av: hanna

åh ja this is england 86! har sett alla avsnitt, de är gr888888

2011-02-26 @ 20:55:15
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Haha, så bra :)

2011-02-26 @ 22:29:44
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Frida Nyqvist

RIktigt fina bilder i din meny!

2011-02-27 @ 19:41:26
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0