solsidan in my ♥

 

Detta höll mig vid liv denna tisdagen, haha. Har kollat igenom hela säsong 1 nu.

Jag har typ blivit sjuk igen. Kliar i halsen som sjutton så jag är tvungen att hosta stup i kvarten. Fruktansvärt störande! Speciellt när man ska sova. Precis när man håller på att somna så får man värsta hostattcken. Ruligt, ruligt. Har iallafall druckit massa te, fast vafasen? Vad är det för mening med det? Det hjälper ju typ ändå inte. Jag orkar verkligen inte vara sjuk och just nu är jag fruktansvärt rastlös. Som tur var kom min Vater (betyder far/pappa på tyska. I got some skillz, you know..) hem med en tidning som jag snart ska lägga mig och läsa, och sen sova. Men först måste jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och allt dedäraaaaa.

Nej, nu får jag lyfta röva från stolen och göra i ordning mig. Fast neeeee, jag orkar inte. Fast joooo, jag måste. Okej då,,,,,,,aja nu stänger jag av datorn iallafall.

/elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0