ponytale och mjölk




Jag är verkligen en hästsvans&mjölk-människa.
Varje dag (nästan) börjar jag med att ha håret utsläppt, men alltid (nästan) sätter jag upp det i en tofs efter ett tag. Jag tycker det är så jobbigt med värsta stora, långa, irriterande kaluffsen på huvudet. Ärligt talat. Jag får lust att slita av det ibland, men det skulle lixom aldrig falla mig in att klippa av det. Aldrig! Då skulle jag säkert ångra mig, tänker jag. Jag försöker verkligen att ha det utsläppt ibland, men det slutar alltid likadant.
Nope, uppsatt i en hästsvans är min grej. Då har jag koll på håret och det kommer inte i ansiktet. Inga hårstrån som muckar!

Jag är verkligen en mjölk människa. Jag dricker alltid mjölk! Det är så himla gott. Om jag skulle fråga mina vänner om dom någonsin har sett mig dricka vatten så hade dom sagt nej (okej, kanske inte..men ni fattar...). På träningar dricker jag ju vatten, men nästan aldrig annars. I skolan, dricker jag mjölk. Hemma, dricker jag mjölk. MJÖLK MJÖLK MJÖLK! Tummen upp för mjölk!

/elin
fett weird inlägg, men nu vet ni lite mer om mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0