najs eller..hm..ja



Jag funtar på att hänga på korsörhänge-modet. Himlans snyggt med håret uppsatt eller håret på en sida och med ett sådant örhänge i ena örat. Snyggt! Sånna där earcuffs är inte så fel det heller. Åh! Jag fyller ju år snart så kanske kan jag önska mig nåt av dom i födelsedagspresent? Jag tror nog banne mig att jag ska göra det. Fjäderörhängen är också snyggt. Kanske lite tråkigt att ha det eftersom 99% av alla tjejer i sverige har det (men nej nu överdrev jag). Men man kan ju knappt hålla mig!
Vad tycker ni? Fult eller snyggt? Skriv en kommentar och säg vad ni tycker!

/elin

Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

Svar: tjena tjejen! självklart får du göra det, sånt tycker jag bara är kul! det är bara att skriva att bilden är från min blogg, så är det inga problem. ha en kickass fredagskväll! :)



/anna

2011-02-25 @ 18:44:20
URL: http://annapedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0