några bilder jag gillar..



Det är jättefint väder ute, och jag sitter i min säng och chattar med Linda och är förskyld.
För tillfället är jag grymt irriterad på min näsa. Den är täppt och jag har lust att slå till den riktigt hårt, hårt. Förutom att den är täppt så kittlas det i den hela tiden, vilket leder till att jag nyser stup i kvarten sekunden. Annars då, jo, ganska bra. Känns ju sådär lagom roligt att vara sjuk på en lördag men jaja. Jag är iallafall inte ensam med att vara sjuk. Linda är sjuk hon också. Alla måste önska henne krya för hon ska till usa om några dagar och åka skidor. Fatta va roligt! Kolla in på hennes blogg också www.lindaflodins.blogg.se !

Nu ska jag återgå till mina sysslor dvs nysa och ja...slänga elaka ord på min och lindas sjukdomar.
Ha det götttttt!
/elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0