hellö


Det här ska jag ha på mig i vår/sommar. I öronen ska fjäderörhängen hänga, antingen i ena örat eller i båda. En vit eller annan blommig blus (t.ex. den i vänstra hörnet högst upp från hm. typ måste ha den). Slitna höga ljusa jeansshorts. Yummie! Härliga converse på fossingarna, och ett gäng armband på armen. På kvällskvisten kan man dra på sig en mysig kofta eller en skinnjacka. Snällaaaa ta hit sommarrrrrn!

Idag efter skolan drog jag och Molly in och frågade på några olika caféer, men alla sa nej. Vi blev lite irriterade men bestämde oss för att hoppa av vid götgatan för att fråga på ett sista café. Miljonte gånger gillt liksom. Dom sa Ja! Ägaren skrev på några papper och sen var det klart! Så, nu har både jag och Molly prao på caféet :) ToppeN!
Efter det åkte jag hem och åt grekisk sallad med hela familjen. Eftersom jag fortfarande är förskyld (har typ lock för öronen och täppt i näsan) så ska jag bara stanna hemma ikväll. Ganska skönt ändå, är rättså trött. Ingen fotboll i helgen blir det heller :( Var ju match och träningsturnering imorrn, men det missar jag. Måste vara helt frisk till sportlovet då vi ska till Åre. Höhöhöhööhhh.

Nu får ni ha det gött. Ciao!
/elin

Kommentarer
Postat av: Linda

ooofta , den blusen hade jag i min sånhär som jag gjorde förut :0 värsta connection

2011-02-18 @ 21:54:34
URL: http://lindaflodins.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är shortsen från?

2011-02-19 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0