fredag

Jag har verkligen inga krafter till att klara av denna fredagen. Mina ben säger nej när jag ska ställa mig upp och jag vill bara slänga mig i min säng och knorra in näsan i kudden (haha!). Är sjukt irriterande när grannarna spelar konstig musik mitt på mörra också. Börjar halv nio idag...det värsta är på måndagar, då börjar vi 8.10. Musik är första lektionen. Hoppas innerligt att vi inte ska sjunga nåt idag, för i sånna fall kan dom ta med sig öronproppar. Låter som en kråka när jag pratar. KuL! Sen blir det idrott, matte och språk och sen lunch. Jag ser typ fram emot mattelektionen. Idrott och språk känner jag verkligen inte för nu.

Fyra lektioner innan lunch är så segt. Plus att människorna där nere i matsalen skjutsar ut oss när vi knappt har ätit klart bara för att: SNART KOMMER SEXÅRINGARNA OCH SKA ÄTA MELLIS! Då får man lägga på ett kol alltså...annars kan tanterna bli himla sura.

Efter lunch är det iallafall bara en lektion, vilket är jätteskönt. Men inte vilken lektion som helst! SO! Gissa vad vi ska göra på so-lektionen idag?! PROV! Geografi-prov. Åhååhåhåh ta mig här ifrååån. Nejmen nu ska jag inte klaga. Jag är ändå rätt säker på allt som man ska kunna så nu är det bara att få ner allt på ett papper.
Nehe hörni, det börjar dra ihop sig...om tio minuter måste jag gå. Jag tror att det är många andra som också tänker såhär på fredagar, så det här är till er:
Kom igen nu! Tänk positvt! Om några timmar kan du gå ifrån skolan och bara slappa! Kämpa, kämpa!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0